time and consequence

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2016

Million Eyes.

Av IQfiskpinne - 30 oktober 2016 20:48


Alltså förlåt men vet inte ens var jag ska börja. Finner inga ord. Loïc Nottet är ett fkn geni. Säger ni något annat behöver jag er inte i mitt liv. Har aldrig känt såhär många känslor på en och samma gång innan, kombinationen av hans röst och hans dans berör mig på så många nivåer och jag vet inte hur jag ska få utlopp för det. Har pratat om denna video med Camilla i över tre timmar, har snackat om den med Anna, har haft tårar rinnande ner för kinden, har haft hjärtklappning, ont i magen, ryst... Känner så mycket på en och samma gång. Jag har väntat i 1,5 år på att hans nästa låt skulle släppas, förväntningarna var skyhöga och ändå är jag såhär överrumplad. Och det är liksom inte fangirling. Det är bara hans musik, koreografi och video som berör. Och det är SÅ JÄVLA COOLT. Jag älskar denna människa, han är så jävla begåvad och genialisk. För det är exakt vad han är - ett fkn geni. Fyfan vad han är cool.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IQfiskpinne - 9 oktober 2020 01:23

Hi, hello, how are you?This blog has certainly seen it's better days. To be honest I'm mostly here because I was curious to see if I remembered the login details. Spoiler - I did.   But these last few weeks, something has been nagging me, my fing...

-

Av IQfiskpinne - 4 februari 2018 00:12

"Omg she's alive!"   Hade denna blogg fortfarande haft några besökare hade det kanske låtit så. Men när det ekar tomt ett halvår på en blogg som redan sett sina bästa dagar faller den snabbt i glömska. Och det är ungefär dit jag känner att jag hå...

Av IQfiskpinne - 14 augusti 2017 02:09

Koncentrerar mig på att lära mig texten till Neck Deeps nya låt så jag slipper tänka på vilken dålig människa jag är.  ...

Av IQfiskpinne - 1 juni 2017 22:52


...but I think I love time the most when I'm with you. Såg the Maine tre gånger till. Var skitkul och jag älskar det bandet av hela mitt hjärta. Aa och btw, John O'Callaghan kände igen mig redan första datumet och började snacka direkt om hur ku...

Av IQfiskpinne - 19 maj 2017 23:52

Har tänkt så många gånger att jag borde logga in här. Att jag borde skriva något här. Att jag borde skriva. Men det tar stopp. Loggar in för att sedan stirra på de tomma vita fälten. Loggar ut. Skriver inget. Håller allt inne.   Ibland får ...

 

                      1997. STHLM.

 

 

 

 

31 besvarade frågor

 

 

 

 

 

Rock On

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards