time and consequence

Direktlänk till inlägg 24 november 2016

En röra.

Av IQfiskpinne - 24 november 2016 22:30

Försöker skriva ner allt jag tänker och allt jag känner. Det går åt helvete. Skulle lätt kunna uppdatera denna blogg med enbart John O'Callaghan citat och dikter men det känns fel. Varför kan inte jag sätta ord på allting jag känner när han kan sätta ord på allt jag känner? Orättvist. Pendlar mellan att inte känna så jättemycket och att känna mig obetydlig och överflödig och ensam och orkeslös. Är tillbaka på yrsel- och spystadiet igen, verkar ha blivit en tradition till hösten nu. Trodde faktiskt att jag skulle slippa det i år eftersom jag inte går i skolan men min kropp skiter tydligen i om det är skolstress, jobbstress eller livet-i-allmänhet-stress den känner. Ska vi se något positivt så har jag iallafall inte tänkt en viss tanke på en viss plats den senaste veckan, eller iallafall inte de fyra gånger jag varit där. Det mesta känns dock rätt betydelselöst. Men just nu, just exakt nu, känns det typ okej. Är nästan avslappnad. Ligger i min säng, under den tända ljusslingan, och lyssnar på Keaton Hensons album Birthdays i de bra högtalarna. Det känns lite fint ändå. Musik är ändå rätt fantastiskt. Musik gör allt lite bättre, lite lättare, lite mysigare. MYSik som Cammi hade sagt. I en värld så hemsk som denna känns det ändå bra att vi har något så fint som musik. Här är några av mina mest spelade låtar just nu.






 
 
elina

elina

3 december 2016 01:47

du är bäst

http://www.pappersmoln.blogspot.com

IQfiskpinne

4 december 2016 23:17

jag tycker om dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IQfiskpinne - 9 oktober 2020 01:23

Hi, hello, how are you?This blog has certainly seen it's better days. To be honest I'm mostly here because I was curious to see if I remembered the login details. Spoiler - I did.   But these last few weeks, something has been nagging me, my fing...

-

Av IQfiskpinne - 4 februari 2018 00:12

"Omg she's alive!"   Hade denna blogg fortfarande haft några besökare hade det kanske låtit så. Men när det ekar tomt ett halvår på en blogg som redan sett sina bästa dagar faller den snabbt i glömska. Och det är ungefär dit jag känner att jag hå...

Av IQfiskpinne - 14 augusti 2017 02:09

Koncentrerar mig på att lära mig texten till Neck Deeps nya låt så jag slipper tänka på vilken dålig människa jag är.  ...

Av IQfiskpinne - 1 juni 2017 22:52


...but I think I love time the most when I'm with you. Såg the Maine tre gånger till. Var skitkul och jag älskar det bandet av hela mitt hjärta. Aa och btw, John O'Callaghan kände igen mig redan första datumet och började snacka direkt om hur ku...

Av IQfiskpinne - 19 maj 2017 23:52

Har tänkt så många gånger att jag borde logga in här. Att jag borde skriva något här. Att jag borde skriva. Men det tar stopp. Loggar in för att sedan stirra på de tomma vita fälten. Loggar ut. Skriver inget. Håller allt inne.   Ibland får ...

 

                      1997. STHLM.

 

 

 

 

31 besvarade frågor

 

 

 

 

 

Rock On

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards